Klacht: Pakket uit Verenigd Koningrijk is zoekgemaakt door Post.nl

op 26 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kocht op 12 augustus horloges van iemand uit Engeland.
Alles klopte alleen de postcode kende een fout niet een L maar een C.
Het adres de naam en email zijn correct op het verzendlabel.
Na 3 weken komt door herhaaldelijk bellen de fout boven water.
Post.nl start een onderzoek.
Daarna een week stilte. De dag nadat ik weer eens navraag doe belt de zoek afdeling met de mededeling dat het pakket verdwenen is.
Het pakket is dus in Nedrland na 2 dagen, gaat langs het verkeerde adres en blijkt na een maand plots verdwenen.
Nu moet ik de verkoper contacten want de Britse post moet nu maar een onderzoek starten.
Post.nl doet verder niets en gaat zeker niet betalen tenzij anderen de schuld van de verdwijning bewijzen.
Hoezo afschuiven van je verandwoordelijkheid als bedrijf…

Als het pakket wordt vergoed door Post.nl
Zij hebben het zoek gemaakt de track en trace bewijst dat.
Ik heb voor 200 euro aan spullen in het pakket.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 september 2017 om 14:07 geantwoord

Geachte heer Snijders,

Uit uw bericht begrijp ik dat u graag een vergoeding van PostNL wilt ontvangen voor het niet ontvangen van uw pakket. Graag reageer ik op uw bericht.

Het onderzoek is op dit moment nog in behandeling en de case-eigenaar zal u op de hoogte houden van dit onderzoek. Uiterlijk 5 oktober zult u een reactie ontvangen over het lopende onderzoek zoals in de eerste e-mail op 21 september is aangegeven. Mijn collega van de onderzoeksafdeling zal u ook informeren over een eventuele schadevergoeding.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft op 26 september 2017 om 21:24 geantwoord

Dit is geen oplossing, zelfs niet een poging daartoe.
De medewerker van de onderzoeksafdeling heeft mij namelijk gebeld om te zeggen dat het pakje verloren is gegaan.
Daar was mijn klacht ook over, als reactie op die mededeling.
De Klantenservice waarna verwezen wordt laat je altijd een case openen om onderzoek te starten. Moet ik dat dan weer doen?
Post.nl doet een herhaling van zetten, bijt zichzelf in de staart en zorgt voor een Kafkaiaanse toestand.
Om gek van te worden.

Alle klachten die gemeld zijn door jefema