Klacht: Pakket uit Polen nog niet binnen

op 13 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemiddag,

Ik verwacht het pakket uit Polen. Vanaf 1 mei 2020 het pakket in in Den Haag op status in transit.
Pakket nummer is:
RR260785765PL

Pakket moet bezorgt worden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 mei 2020 om 18:42 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u graag meer informatie wilt over de status van uw zending uit Polen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus en het feit dat er meer pakketten verstuurd worden is het drukker dan normaal. De verwerking van pakketten, zowel binnen Nederland als internationaal, kan langer duren dan gebruikelijk. We doen ons uiterste best om alle zendingen zo spoedig mogelijk te bezorgen. Door middel van uw Track en Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Uw zending is nog niet verwerkt, ik kan tot mijn spijt niet inschatten wanneer het pakket geleverd zal worden en zal u moeten vragen af te wachten. Ik raad u aan de status in de gaten houden via de website www.internationalparceltracking.com door daar de buitenlandse code (hoeft geen 3S- te zijn) in te vullen samen met uw postcode. Wanneer uw pakket verwerkt is (op dit moment nog niet) verschijnt meer informatie in beeld.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door zdula2411