Klacht: Pakket uit Maleisië

op 19 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket staat al vanaf 17 november 2017 op:
Item dispatched out AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE En nog steeds niks ontvangen…..

De track and trace code van POS Malaysia is RR17 417 132 8 MY.

Graag reactie wanneer ik het pakket ontvang.

Tevreden als ik de spullen in mijn bezit heb.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 december 2017 om 11:06 geantwoord

Geachte heer Phielix,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket uit Maleisië nog niet is afgeleverd. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde track&trace code heb ik de status gecontroleerd. Over uw pakket is bij ons geen enkele informatie bekend, dit betekent dat we het pakket niet hebben ontvangen. Het spijt me dat ik u hierbij niet van dienst kan zijn. Ik raad u aan contact op te nemen met de verzender van het pakket. Afhankelijk van de verzendvoorwaarden kan de afzender eventueel nog vanuit het land van verzending een onderzoek laten opstarten om deze situatie verder te onderzoeken. Wellicht heeft de verzender ook de mogelijkheid om u een vervangend pakket toe te sturen. Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Heeft op 29 december 2017 om 11:10 geantwoord

Heb de melding dat pakket in Nederland is afgeleverd op 17-11-2017 bij International Mail Center Amsterdam. Maar daar kan ik geen mailadres van vinden.

Alle klachten die gemeld zijn door Pat179