Klacht: pakket uit Luxemburg niet ontvangen.

Gotz op 13 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een luxemburgse track and trace nummer: LL436084887LU.
Ik zie dat het pakket 29 november in Den Haag is aangekomen. Op 1 december in Amsterdam.
2 december Item held at delivery depot.
6 december Departure from outward office of exchange.
Neem ik contact op met PostNL wanneer ik het pakket eindelijk kan verwachten, via Chat. Aan het eind krijg ik een bericht, het systeem ligt eruit. Telefonisch kan je niemand bereiken of je moet in de lange wachtrij wachten op eigen kosten.
Ik wil alleen mijn pakket ontvangen.

Als ik van PostNL weet wanneer de pakkettendienst mijn pakket komt brengen. EN waarom het zolang moet duren voordat een klant haar pakket krijgt.
Als het al 29 november in Den Haag is aangekomen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 december 2019 om 14:14 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakketje uit het buitenland. Het is niet duidelijk wat ermee is gebeurd en u wilt g raag meer duidelijkheid. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat het zo moeizaam verloopt en dat het onduidelijk is wat er met de zending is gebeurd. Ik heb gelijk de scans bekeken en zie dat de zending spijtig genoeg retour is gegaan. Wat hiervan precies de reden is geweest, kan ik vanuit hier niet nagaan. Dat staat op het pakket zelf aangegeven. Ik raad u aan om hierover contact op te nemen met de afzender. Die kan dit via de eigen postorganisatie eventueel verder uit laten zoeken en voor u een passende oplossing zoeken.

PostNL Klantenservice

Gotz

Heeft op 15 december 2019 om 19:04 geantwoord

Het is toch wel erg dat ik zelf contact op moet nemen met het bedrijf die mij het pakket heeft toegestuurd. Voor wie is de schade? Vanuit PostNl is duidelijk te traceren of het pakketje mee genomen is door een chauffeur en of deze is afgeleverd bij de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Gotz