Klacht: Pakket uit India

op 18 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb mijn pakket uit India welk volgens track & trace al op 27 july aan mij aangeboden zou zijn.
Hierna nog verschillende keren maar nooit geen bericht gehad dat er een bezorgpoging zou zijn geweest.
Ik zou graag willen weten waar mijn pakket is gebleven want volgens die track&trace is het pakket steeds in Amsterdam geweest en ik toch echt in Oss woon.

Als ik zo als het hoort mijn pakket ontvang

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Bogaart, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u een zending uit India verwacht maar dat deze nog steeds niet is aangekomen. Zou u mijn de track en trace willen sturen? Ik kijk graag voor u naar de zending en wat er mee gebeurd is. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Tonnie v.d. Bogaart

1 jaar geleden - Track and trace cd 262332516 id Gr. Tonnie

Heeft op 18 september 2017 om 11:39 geantwoord

Geachte heer v.d. Bogaart,

Hartelijk bedankt voor de code. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat het pakket retour is gezonden naar de afzender. Ik adviseer u om daar contact mee op te nemen. Als het pakket daar niet spoedig retour is dan heeft de afzender de mogelijkheid om via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek in te laten stellen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tonnie v.d. Bogaart