Klacht: Pakket uit Engeland zoek.

op 15 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 8 augustus jl. zijn er vanuit Engeland (Dorset) twee pakjes naar mij verzonden met Royal Mail/DHL. Een van de pakjes is vrijdag 12 Augustus netjes door de DHL afgeleverd, echter het andere pakje is nog steeds niet gearriveerd! Ik heb contact opgenomen met de verzender maar het pakje is niet traceerbaar en ik werd door verwezen naar DHL. Deze beweerde dat het pakje gewoon netjes was afgeleverd! Toen ik probeerde uit te leggen dat dit een ander pakje betrof kreeg ik geen respons meer van DHL, niet echt klantvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn pakketje boven water komt en alsnog wordt afgeleverd. Ik vraag me af waar het is gebleven en zou graag zien dat er wat meer moeite door de DHL klantenservice wordt gedaan om dit te achterhalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

6 maanden geleden - Goedemiddag, Op uw adresgegevens heb ik meerdere zendingen van Royal Mail gevonden waardoor het mij niet duidelijk is welk pakket ontbreekt bij u. Kunt u mij het traceernummer doorgeven? Dat kunt u hier doen in een reactie, of per e-mail naar webcare_parcel@dhl.com o.v.v. refnr: 543630. Vriendelijke groet, Sanne DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 september 2016 om 17:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Zojuist heb ik op uw bericht gereageerd die u ons per e-mail toe heeft gestuurd, mijn excuses voor mijn late reactie hierop. Ik wil u adviseren om nogmaals met de verzender contact op te nemen. Ik heb namelijk alle zendingen op uw postcode nagekeken, en geen enkele gevonden die niet geleverd is/waar iets mis mee is.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door JMA72