Klacht: Pakket uit Engeland zoek.

op 15 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op maandag 8 augustus jl. zijn er vanuit Engeland (Dorset) twee pakjes naar mij verzonden met Royal Mail/DHL. Een van de pakjes is vrijdag 12 Augustus netjes door de DHL afgeleverd, echter het andere pakje is nog steeds niet gearriveerd! Ik heb contact opgenomen met de verzender maar het pakje is niet traceerbaar en ik werd door verwezen naar DHL. Deze beweerde dat het pakje gewoon netjes was afgeleverd! Toen ik probeerde uit te leggen dat dit een ander pakje betrof kreeg ik geen respons meer van DHL, niet echt klantvriendelijk.

Wanneer mijn pakketje boven water komt en alsnog wordt afgeleverd. Ik vraag me af waar het is gebleven en zou graag zien dat er wat meer moeite door de DHL klantenservice wordt gedaan om dit te achterhalen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

6 maanden geleden - Goedemiddag, Op uw adresgegevens heb ik meerdere zendingen van Royal Mail gevonden waardoor het mij niet duidelijk is welk pakket ontbreekt bij u. Kunt u mij het traceernummer doorgeven? Dat kunt u hier doen in een reactie, of per e-mail naar webcare_parcel@dhl.com o.v.v. refnr: 543630. Vriendelijke groet, Sanne DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 15 september 2016 om 17:48 geantwoord

Goedemiddag,

Zojuist heb ik op uw bericht gereageerd die u ons per e-mail toe heeft gestuurd, mijn excuses voor mijn late reactie hierop. Ik wil u adviseren om nogmaals met de verzender contact op te nemen. Ik heb namelijk alle zendingen op uw postcode nagekeken, en geen enkele gevonden die niet geleverd is/waar iets mis mee is.

Vriendelijke groet,

Sanne