Klacht: Pakket uit Duitsland al 3 weken een ongewijzigde status

op 14 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bijna een maand geleden heb ik een pakket besteld uit Duitsland, maar deze nog steeds niet ontvangen. Deze is verzonden via DHL en ik heb inmiddels al een onderzoek gestart, maar hier na een week nog geen reactie op gehad.

Op het moment dat mijn pakket hier binnen is. Als dit niet meer mogelijk is, dan graag het volledige aankoopbedrag incl. verzendkosten teruggestort op mijn rekening.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goede middag, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan nog geen uitslag te hebben van het onderzoek. Helaas kan ik met de gegevens uit uw bericht niets vinden in ons systeem. Heeft u dit onderzoek via DHL Parcel gestart? Dan ontvang ik graag een casenummer van u. Alvast bedankt voor de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht hendrikdekker

8 maanden geleden - Goedemiddag, Het casenummer wat ik heb ontvangen is "DP01-31294744)" ontvangen door noreplyKSDHLPaket@dhl.com. mvg, Hendrik Dekker

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Als ik uw bericht nog eens goed lees, maak ik er uit op dat u het onderzoek in Duitsland is gestart. Dit zal waarschijnlijk zijn gedaan door de verzender, klopt dit? Dan wil ik u verzoeken om de verzender contact op te laten nemen met DHL Duitsland. Wij hebben hier namelijk geen inzicht in de onderzoeken die in Duitsland zijn opgestart. Met vriendelijke groet, Judith DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht hendrikdekker

8 maanden geleden - l.s. Het is inderdaad via dhl duitsland ingestart, maar dit heb ik zelf opgestart aangezien de verkoper aangaf niks meer te kunnen betekenen omdat het pakket al overgedragen was aan DHL. Ik hoor graag hoe dit zit en waarom het pakket uberhaubt in zwitserland terecht is gekomen. ik hoor het graag. groeten, Hendrik Dekker

DHL

Heeft op 14 februari 2018 om 13:40 geantwoord

Beste meneer Dekker,

Omdat dit onderzoek gestart is vanuit DHL Duitsland kunnen wij u hier helaas niet mee verder helpen. U kun hier contact over opnemen met DHL Duitsland, wij kunnen deze gegevens niet inzien.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 27 april 2018 om 14:59 geantwoord

Dhl neemt op geen enkele wijze verantwoordelijkheid voor een zoekgeraakt pakket

Alle klachten die gemeld zijn door hendrikdekker