Klacht: Pakket uit Australie

op 12 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf 3 april staat mijn bestelling stil in Austalie en geeft geen updates meer aan.

De status is cleared en waiting for international departure. Wordt er nog wel post uit Australie opgehaald rn zo ja, wat is de vertragingtijd? Oftewel, wanneer komt mijn pakketje?

Gewenste Oplossing:

Ontvangen van pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 mei 2020 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u al enige tijd wacht op een pakket uit Australië. Ik kan me voorstellen dat u wilt weten wanneer het pakket afgeleverd zal worden. Graag informeer ik u.

Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus en het feit dat er meer pakketten verstuurd worden is het drukker dan normaal. De verwerking van pakketten kan langer duren dan gebruikelijk en ook bij de verwerking van internationale zendingen kan vertraging ontstaan. Ik kan niet inschatten wanneer uw pakket afgeleverd zal worden.

Ik raad u aan de status in de gaten houden via de website www.internationalparceltracking.com door daar de buitenlandse code (hoeft geen 3S- te zijn) in te vullen samen met uw postcode. Wanneer uw pakket verwerkt is verschijnt meer informatie in beeld. Indien het te lang duurt dan raad ik u aan om contact op te nemen met de verzender in Australië. Die kan eventueel via de verzendende postdienst verdere navraag laten doen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door patrick sars