Klacht: Pakket tot tweemaal toe niet bezorgd

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn bij Douglas bestelde pakket is tot tweemaal toe NIET geleverd.

Eerder had ik ook geen beste ervaringen met DHL. Ik had om avondbezorging verzocht (na 18:00 uur). Twee maal vind ik om 17:30 uur een kaartje in brievenbus dat de bezorger mij heeft gemist omdat ik niet thuis was!!

Nu staat er een bestelling van Lidl klaar om te worden bezorgd door DHL en vrees ik dat ik deze levering niet ga ontvangen voor de kerstdagen.

Ik ben zeer ontevreden over de service van DHL. Eenmaal overmacht? Kan. Tweema ook nog wel. Dit is de vierde keer.

Ik ben KLAAR met DHL.

Gewenste Oplossing:

Niet. Ik mag hopen dat DHL het tweede genoemde pakket vóór de kerstdagen gaat bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 16:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt hebben wij de levering van zending 3SDGB102470961 twee maal moeten uitstellen wegens overmacht. De zending s is de volgende dag alsnog bij u geleverd.

Van zending 3SLDL0002286947 hebben wij tot op heden alleen een vooraanmelding ontvangen. Dit wil zeggen dat er verzendlabel is aangemaakt. Het pakket is echter nog niet fysiek aan DHL overgedragen. Zodra het fysiek bij ons aankomt kunnen wij het inplannen voor levering. U kunt bij de afzender informeren wanneer ze het gaan versturen.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Maike0299