Klacht: Pakket tot tweemaal toe niet bezorgd

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn bij Douglas bestelde pakket is tot tweemaal toe NIET geleverd.

Eerder had ik ook geen beste ervaringen met DHL. Ik had om avondbezorging verzocht (na 18:00 uur). Twee maal vind ik om 17:30 uur een kaartje in brievenbus dat de bezorger mij heeft gemist omdat ik niet thuis was!!

Nu staat er een bestelling van Lidl klaar om te worden bezorgd door DHL en vrees ik dat ik deze levering niet ga ontvangen voor de kerstdagen.

Ik ben zeer ontevreden over de service van DHL. Eenmaal overmacht? Kan. Tweema ook nog wel. Dit is de vierde keer.

Ik ben KLAAR met DHL.

Niet. Ik mag hopen dat DHL het tweede genoemde pakket vóór de kerstdagen gaat bezorgen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 16:11 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt hebben wij de levering van zending 3SDGB102470961 twee maal moeten uitstellen wegens overmacht. De zending s is de volgende dag alsnog bij u geleverd.

Van zending 3SLDL0002286947 hebben wij tot op heden alleen een vooraanmelding ontvangen. Dit wil zeggen dat er verzendlabel is aangemaakt. Het pakket is echter nog niet fysiek aan DHL overgedragen. Zodra het fysiek bij ons aankomt kunnen wij het inplannen voor levering. U kunt bij de afzender informeren wanneer ze het gaan versturen.

Miranda
DHL Parcel Webcare