Klacht: pakket tot 3 x toe niet bezorgd

magda rinkema op 07 januari 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakket tot 3 x toe niet bezorgd:

donderdag 2 januari
zaterdag 4 januari
maandag 6 januari

is gecommuniceerd dat mijn pakket zou aankomen, dat is 3 x niet gebeurd

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als mijn pakket 7 of 8 januari aankomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 januari 2020 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Het lijkt er inderdaad op dat het hier niet helemaal goed gaat. Mijn excuses! Mocht het pakket vandaag opnieuw niet in levering gaan adviseer ik u contact op te nemen de verzender van uw pakket. Deze kan dan een onderzoek bij ons opstarten, zodat wij hiermee aan de slag kunnen.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door magda rinkema