Klacht: pakket tot 2x toe vertraagd

op 07 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot 2 keer aan toe thuis gezeten voor niks! het bezorgen van mijn pakket is tot 2x aan toe uitgesteld. En als klap op de vuurpijl zie ik wel dat er een pakker afgeleverd word bij de buren door post.nl

Barcode 3SQDBN545719401

Gewenste Oplossing:

Wanneer Post.nl een serieus bedrijf word blijkbaar heerst er mismangement!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 juli 2017 om 16:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Benders,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket met vertraging heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier niet blij mee bent, en bied u dan ook mijn excuses aan voor het ontstane ongemak.

Volgens de statusinformatie is uw pakket een aantal dagen vertraagd geraakt in ons sorteercentrum en uiteindelijk bezorgd op 29-06-2017. De reden van de vertraging kan ik niet voor u inzien. U kunt via onze app of website de status van uw pakket in de gaten houden. Als het pakket bij het derde \"bolletje\" is, en er \"bezorger is onderweg\" staat, kunt u uw pakket daadwerkelijk verwachten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Marco Benders