Klacht: Pakket tot 2x toe nie bezorg

op 05 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zaterdag is er een pakket afgegeven bij het breng en afhaalpunt van postnl. Track en trace gaf aan maandag mrogen geleverd. Maandag morgen niks gekregen.. weer kijken op tt nu staat er dinsdag middag. Goed kan ik mee leven ivm drukte. Nu keek ik vanmorgen weer voor de zekerheid staat er woensdag middag. Meld je dit via fb krijg je een antwoord waar je niks mee kan en geen oplossing. Moest de afzender maar een berixht doen zodat die een onderzoek kan aanvragen. Onzin ik als ontvanger moet dat ook kunnen. Pakketje is afgegeven dus is postnl verantwoordelijk want er is betaald voor een dienst wat ze nie goed leveren.

Ben tevreden als pakketje vanavond nog word bezorg zodat ik blije kids heb. En ze niet weer moet teleurstellen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 juli 2019 om 13:18 geantwoord

Geachte heer,

Uiteraard kan ik me voorstellen dat het niet prettig is om zo lang op uw pakket te wachten en dat u zich dan zorgen maakt. Het is echter als geadresseerde niet mogelijk om via ons een onderzoek op te starten. Dit kan enkel de afzender doen, omdat die onze opdrachtgever is voor de verzending van het pakket. U heeft overeenkomst met de verzender.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Denny1983