Klacht: Pakket tot 2x toe nie bezorg

op 05 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag is er een pakket afgegeven bij het breng en afhaalpunt van postnl. Track en trace gaf aan maandag mrogen geleverd. Maandag morgen niks gekregen.. weer kijken op tt nu staat er dinsdag middag. Goed kan ik mee leven ivm drukte. Nu keek ik vanmorgen weer voor de zekerheid staat er woensdag middag. Meld je dit via fb krijg je een antwoord waar je niks mee kan en geen oplossing. Moest de afzender maar een berixht doen zodat die een onderzoek kan aanvragen. Onzin ik als ontvanger moet dat ook kunnen. Pakketje is afgegeven dus is postnl verantwoordelijk want er is betaald voor een dienst wat ze nie goed leveren.

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden als pakketje vanavond nog word bezorg zodat ik blije kids heb. En ze niet weer moet teleurstellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 juli 2019 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard kan ik me voorstellen dat het niet prettig is om zo lang op uw pakket te wachten en dat u zich dan zorgen maakt. Het is echter als geadresseerde niet mogelijk om via ons een onderzoek op te starten. Dit kan enkel de afzender doen, omdat die onze opdrachtgever is voor de verzending van het pakket. U heeft overeenkomst met de verzender.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Denny1983