Klacht: Pakket terughalen valse koper

op 22 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een product verzonden via postnl naar italie maar de koper maakt gebruik van neppe emails van betaalmogelijkheden. Ik zie op track en trace dat het pakketje in transit is en ik zou deze graag terug willen hebben voor het in de handen van deze marktplaats koper komt. Barcode *3SOPKD2356968*

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn pakketje terug wordt gebracht naar mijn adres of postkantoor zodat ik de aangifte kan afronden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 februari 2018 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw El Mocaddem,

Het spijt me heel erg om dit te vernemen. Ik kan me voorstellen dat dit geen prettige situatie is en dat u zich zorgen maakt.

Zodra een pakket naar het buitenland is verzonden heb ik echter niet de mogelijkheid om dit pakket te onderscheppen of terug te halen. Ik kan u in dit geval enkel adviseren om aangifte te doen tegen deze koper.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door S-mocaddem@live.nl