Klacht: Pakket terughalen valse koper

op 22 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een product verzonden via postnl naar italie maar de koper maakt gebruik van neppe emails van betaalmogelijkheden. Ik zie op track en trace dat het pakketje in transit is en ik zou deze graag terug willen hebben voor het in de handen van deze marktplaats koper komt. Barcode *3SOPKD2356968*

Ik ben tevreden als mijn pakketje terug wordt gebracht naar mijn adres of postkantoor zodat ik de aangifte kan afronden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 februari 2018 om 09:42 geantwoord

Geachte heer, mevrouw El Mocaddem,

Het spijt me heel erg om dit te vernemen. Ik kan me voorstellen dat dit geen prettige situatie is en dat u zich zorgen maakt.

Zodra een pakket naar het buitenland is verzonden heb ik echter niet de mogelijkheid om dit pakket te onderscheppen of terug te halen. Ik kan u in dit geval enkel adviseren om aangifte te doen tegen deze koper.

Alle klachten die gemeld zijn door S-mocaddem@live.nl