Klacht: pakket teruggestuurd na 1e aanbieding

op 24 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket nr. UPAAB000000214544271 is op 3 juni een eerste keer aangeboden. Ik was niet thuis. Er lag geen briefje, het was niet bij de buren of bij een postagentschap afgegeven. Ik kreeg naderhand bericht van eBay dat het pakket teruggestuurd was naar de afzender met nr. UPBEE00166CCF165E172. Kunt u achterhalen wat er mis is gegaan?

Gewenste Oplossing:

Aangezien de fout duidelijk bij de post ligt zou ik graag mijn pakket nogmaals ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 juni 2017 om 13:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Munnik- Polderman,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te horen dat uw pakket retour is gegaan.

Ik heb voor u gekeken, maar deze barcode kan ik niet traceren en ook niet omzetten naar een Nederlandse 3Scode. Dit is alleen mogelijk met barcodes die er ongeveer zo uitzien; AB123456789CD. Vermoedelijk is uw pakket als briefpost verder gegaan of via een andere postdienst.

Zodra een pakket retour is gegaan valt dit niet meer te herstellen. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender. De reden van retour staat normaal gesproken op het pakket zelf vermeld.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 27 juni 2017 om 18:56 geantwoord

De barcode die ik heb gestuurd is alles wat ik heb. De verzender heeft de laarzen niet retour gekregen en zoekt nu naar de barcode. Ik vind het heel vreemd dat het pakket niet te traceren is. Het moet toch ergens binnengekomen zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door verzendfout