Klacht: Pakket teruggestuurd

op 28 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo PostNl
Op 7 juni 2017 heb ik een pakket teruggestuurd naar een adres. Alleen inplaats van dat het naar de aangegeven adres gestuurd werd kwam het weer terug naar mij toe. Graag zou ik willen weten wat hier verkeerd is gegaan aangezien ik ook geld voor niks heb betaald nu.
Met vriendelijke groet,
Rahman Zeki

Gewenste Oplossing:

Als dit opgelost is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Zeki, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat u verbaasd bent dat u dit pakket weer op uw adres heeft ontvangen en dat dit niet prettig is. Ik wil dit graag voor u bekijken. Heeft u alle labels en de vorige barcode van het pakket verwijderd en de adressering correct aangepast? Ik zou hiervan graag een foto ontvangen en de barcode van het pakket ontvangen. Mocht het niet lukken om een foto te sturen dan zou u kunnen overwegen om even contact op te nemen met PostNL Webcare. Daar kunt u via een privé bericht via twitter of facebook heel gemakkelijk een foto doorsturen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Zeki, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 juli 2017 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Zeki,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Rahmanzeki