Klacht: Pakket teruggestuurd

op 28 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo PostNl
Op 7 juni 2017 heb ik een pakket teruggestuurd naar een adres. Alleen inplaats van dat het naar de aangegeven adres gestuurd werd kwam het weer terug naar mij toe. Graag zou ik willen weten wat hier verkeerd is gegaan aangezien ik ook geld voor niks heb betaald nu.
Rahman Zeki

Als dit opgelost is

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Zeki, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat u verbaasd bent dat u dit pakket weer op uw adres heeft ontvangen en dat dit niet prettig is. Ik wil dit graag voor u bekijken. Heeft u alle labels en de vorige barcode van het pakket verwijderd en de adressering correct aangepast? Ik zou hiervan graag een foto ontvangen en de barcode van het pakket ontvangen. Mocht het niet lukken om een foto te sturen dan zou u kunnen overwegen om even contact op te nemen met PostNL Webcare. Daar kunt u via een privé bericht via twitter of facebook heel gemakkelijk een foto doorsturen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Zeki, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 10 juli 2017 om 10:25 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Zeki,

Alle klachten die gemeld zijn door Rahmanzeki