Klacht: Pakket terug naar de verzender en nu geen vergoeding

op 12 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moest een pakket ontvangen maar die werd gelijk na sorteer centrum terug naar de verzender gestuurd. Ik heb meerdere keren gebeld en online op fb met PostNL hierover contact gehad en heb geen hulp ontvangen. Ik heb gevraagd om een document waarmee ik het kon bewijzen dat het niet door mijn schuld geretourneerd is maar door de schuld van PostNL – ik heb dat nooit ontvangen. Door dit reden heb ik geen vergoeding kunnen krijgen van de verkoper uit china en wil ik mijn geld terug ontvangen van PostNL – door jullie slordigheid en onbrek aan hulp terwijl dit situatie door jullie is ontstaan heeft mij geld gekost.

Gewenste Oplossing:

Waneer kosten van mijn aankoop vergoed worden door PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 september 2017 om 16:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Platt,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een zending uit het buitenland direct retour is gegaan naar de afzender.

Dit proces kan ik niet voor u tegenhouden. De afzender kan via postnl.post zien dat de zending retour is gegaan.
Ik kan de kosten van deze zending niet voor u vergoeden. Dit zult u verder met de afzender moeten regelen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Geenidei