Klacht: Pakket terug gestuurd naar verzender

op 08 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik verwachtte een pakket van GW en het is een paar keer aangeboden door dhl, maar ik was niet thuis. Gister kwam ik thuis en ik had een kaart van dhl waarop stond dat ze het terug sturen naar de verzender? Dat is wel heel raar, waarom brengen ze het niet naar een afhaalpunt ofzo? Heel vervelend

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 mei 2017 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Uw pakket gaat bij niet kunnen leveren niet automatisch naar een afhaalpunt toe. Dit kunt u enkel zelf aangegeven door de bezorger gemistcode te gebruiken. We hebben standaard 4 leverpogingen en worden er geen wijzigingen aangebracht voor de levering gaat de zending na de 4e keer retour. Voor het krijgen van uw pakket adviseer ik u contact op te nemen met de GW om een nieuwe levering aan te vragen.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Tatiana9