Klacht: Pakket ter waarde van 600.euro zoekgeraakt

op 10 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind juni een pakket besteld via marktplaats waarde incl verzenden 600. euro
op 30 juni aangeleverd bij UPS in Heerenveen met onderstaande

Informatie over de zending
Trackingnummer:
1ZFF9T00YZ90030012

Bestemming: GABO AUTOSERVICE ALPHEN B.V.
KALKOVENWEG,7
ALPHEN AAN DEN RIJN, 2401LJ NL

UPS service: UPS ACCESS POINT ECONOMY

Aantal pakketten: 1

De UPS Mobile app downloaden
daarna HEEL veel gebeld en gemaild nu krijg ik niet eens antwoord meer van UPS omdat het pakket is kwijtgeraakt
houd dus in dat wij de 600 euro kwijt zijn de verzender zegt dat hij er niet aan kan doen hij heeft het geld binnen en ups zegt dat alleen de verzender in deze een claim kan indienen en de verzender zegt mij dat ik een klacht in moet dienen omdat hij denkt dat het pakket is achterover gedrukt is door een medewerker

Gewenste Oplossing:

Of als ik mn geld terug krijg (600Euro) of alsnog het pakket word afgeleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pieter 0591