Klacht: Pakket telaat

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zondag een pakket besteld bij Mediamarkt van daag besteld morgen in huis.
Mediamarkt heeft zich aan zijn woord gehouden en op tijd verzonden.
Maandag 3-7 117 op uw site gekeken, bezorging tussen 11:30 en 14:30 uur, wat schets ongeveer 15:23 uur krijg ik de melding eerste poging mislukt ter wijl ik gewoon thuis was. ( ra ra hoe kan dat ) verzoek in ge dient voor af halen volgen de dag op postkantoor 09:00 uur tegen kosten € 1.95 euri.wat een pech pakketje lag er niet. ikke boos klanten service gebeld fout in het sisteem ,pakketjes wordt vandaag 4-7-117 bezorgd tussen 14:30 en 21:30 alles wat je ziet pakketje niet ( GVD ) Om 22:05 staat er nog bezorger onder weg nog geen 5 min later staat er ineens
eerste bezorgpoging niet geslaagd terwijl ik de hele middag + avond thuis was. ik had gehoopt dat het pakje er maandag zou zijn want een zit een flitser in die ik wou gebruiken met de geboorte van mijn klein zoon Maar dank zij tnt zijn goedde bezorging hoef het eigenlijk niet meer.
spullen van een ander moeten lenen daar mijn klein zoon mandag avond om 23;08 uur is geboren.
ik vind het grove schande dat het pakket geen van beide dagen is aan geboden terwijl de klant hier wel voor betaald.
PS dit stuur ik ook naar mediamarkt

Met vriendelijke Gr
F.H van summeren
mai l van.summeren@casema.nl

wanner ze een keer hun woord houden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 juli 2017 om 16:19 geantwoord

Geachte heer mevrouw Summeren,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat een voor u bestemd pakket twee keer niet is aangeboden terwijl u gewoon thuis was. Ik kan me voorstellen dat u hier erg boos en teleurgesteld over bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Graag geef ik u een toelichting.

Op basis van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u reeds telefonisch hiervan bij ons een melding heeft gemaakt. De klacht is doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling zodat de medewerker zal worden aangesproken op de gang van zaken. Ik ga er vanuit dat u het pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen. Nogmaals excuses voor alle ondervonden overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of als u het pakket nog niet heeft ontvangen dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Heeft op 12 juli 2017 om 16:34 geantwoord

De chauffeur heeft zelf onder tekend voor ontvangst.
Zo ver ik weet is tenstrenkste verboden, maar naar het schijnd komt het regel matig voor.
Als ik verkeerd zou willen kan ik zeggen pakketje niet ontvangen! Want ik heb niet voor ontvangst getekend.
Maar dat is niet mijn aard,eerlijk heid boven alles.
Graag hier uw aandacht op vestigen,of de chauffeur de kuierlatten geven.

Met vriendelijk Gr
F.H. Van Summeren

Alle klachten die gemeld zijn door sumpie