Klacht: pakket te vroeg bezorgd

op 19 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ontving een bericht van Postnl dat er op vrijdag 15 juli tusssen 17.00-19.00 uur mijn pakket bezorgd zou worden. Hiermee rekening houdend ben ik ’s middags om 16.15 uur thuis zodat ik op tijd ben voor de bezorging. Wat schetst mijn verbazing. Ligt eer een kaart op de deurmat dat de bezorger al is geweest. Bellen met klantenservice om het pakket alsnog vandaag tussen de afgesproken tijd kunnen bezorgen maar dat is niet mogelijk. Ik moet het pakket morgen meenemen naar mijn afspraak. Ik kan het wel eerder laten bezorgen maar dan moet ik er wel voor betalen. Dit is dus PostNL. die zich niet aan de afspraken van bezorgtijd hoeven te houden. Wat voor zin heeft het om dan een bezorgtijd met de klanten af te spreken als ze zich er toch niet aan houden. Ik ben in de aap gelogeerd daar ik nu het pakket niet mee kan nemen. Je krijgt geen telefoonnummer van het depot want dat mag de klantenservice niet afgeven. Wat een waardeloos bedrijf.

Ik ben tevreden als het pakket vandaag alsnog bezorgd wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 19 juli 2016 om 12:57 geantwoord

Geachte heer, mevrouw de Haan,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.

Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is wanneer een bezorger eerder is dan gepland. Maar helaas kunnen we het tijdvak nooit helemaal garanderen. Het kan gebeuren dat een bezorger eerder of later is dan de aangegeven tijd. Maar uiteraard wordt hier wel naar gekeken om het tijdvak in de toekomst beter weer te kunnen geven. Het is inderdaad helaas niet mogelijk om een chauffeur dezelfde dag nog terug te sturen tijdens zijn of haar route. Ik hoop dat u dit pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen en voor alle overlast bied ik u mijn excuses aan.

Alle klachten die gemeld zijn door caroyvo