Klacht: Pakket te laat verzonden

op 03 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Graag wil ik weten waarom mijn pakket naar Australië, wat ik op 10 augustus bij PostNL heb ingeleverd voor verzending, pas op 28 augustus vanuit het sorteercentrum is verstuurd?

Gewenste Oplossing:

Graag hoor ik de redn van deze vertraging

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 september 2018 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van der Weijden,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u graag de reden wilt weten waarom uw pakket vertraagd is geraakt. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik moet u teleurstellen, want ik kan de reden van de vertraging niet achterhalen uit de TrackTrace-gegevens. De reden van de vertraging kan ik u daarom niet geven. Mijn excuses hiervoor.

Wel kan ik u informeren dat uw pakket vandaag is aangekomen in Australië. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met de klantenservice via www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 03 september 2018 om 17:44 geantwoord

Ik ben teleurgesteld dat mijn pakket te laat in Australië is aangekomen. Slechte service van Post.NL!

Alle klachten die gemeld zijn door Australia