Klacht: Pakket te laat verzonden

op 03 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 september 2018 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van der Weijden,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u graag de reden wilt weten waarom uw pakket vertraagd is geraakt. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik moet u teleurstellen, want ik kan de reden van de vertraging niet achterhalen uit de TrackTrace-gegevens. De reden van de vertraging kan ik u daarom niet geven. Mijn excuses hiervoor.

Wel kan ik u informeren dat uw pakket vandaag is aangekomen in Australië. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met de klantenservice via www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 03 september 2018 om 17:44 geantwoord

Ik ben teleurgesteld dat mijn pakket te laat in Australië is aangekomen. Slechte service van Post.NL!

Alle klachten die gemeld zijn door Australia