Klacht: Pakket te laat en valse beloftes

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Woensdag 6 december heb ik een bestelling gedaan op de webshop van Douglas, waar op vermeld staat dat je het de volgende dag in huis hebt. Bezorger langs geweest, niemand was thuis, er is netjes een briefje voor de brievenbus gedaan met dat zij zondag 10 november nogmaals langs zouden komen. Nu begrijp ik dat dit wegens de weersomstandigheden niet gelukt is. Woensdag 13 november heb ik nog steeds het pakket niet ontvangen; via het track en tracé nummer kan ik het pakket volgen waarop staat dat ze langs zijn geweest en dat er niemand thuis was. Echter was ik de hele dag thuis en er is niemand langs geweest, ook is er geen briefje in de brievenbus gedaan; ik contact opgenomen met de klantenservice die mij vertelt dat het de dezelfde avond nog tussen 6 en 9 ga ontvangen. Maar nee, het pakket werd niet bezorgd. De volgende dag (donderdag 14 december) neem ik weer contact op, waarin mij weer een belofte wordt gedaan die niet wordt nagekomen. Ondertussen is het nu zaterdag 16 december en heb ik nog steeds mijn pakket niet mogen ontvangen. Zojuist contact opgenomen met een medewerkster van de klantenservice die mij vertelt geen flauw idee te hebben hoe dit kan en wat er aan de hand is, want inmiddels zijn de weersomstandigheden al 3 dagen normaal.

Ik ben helemaal niet tevreden.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 15:54 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt hebben wij de levering van uw zending tot drie maal achter elkaar moeten uitstellen wegens overmacht. Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste. Uw zending is de volgende bezorgdag alsnog bij u geleverd.

Excuses dat u hierdoor zo lang op uw zending heeft moeten wachten.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door demiboth