Klacht: Pakket te laat bezorg bij spoed verzending

op 09 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

eerste pakket verstuur naar china zou 2 weken duren heeft 4 weken geduurd . tweede pakket met spoedzending verstuurd samen met winkelier alles ingevuld volgens richtlijnen post nl . komt niet aan op de afgesproken datum . ben vervolgens 3.5 uur bezig geweest om mijn klacht in te dienen eerst via chat . chat meederen malen verbroken na lastige of kritische vragen van mij . na lange tijd toch een van de klachten in behandeling genomen . kreeg als mededeling moet u met ups bellen . ik gaf aan ik heb zaken gedaan met post nl en ook post nl betaald heb . kreeg geen antwoord meer terug . vervolgens weer een klacht ingediend hierover en aangesproken over het tarief wat ik heb betaald voor spoedverzending . kreeg als antwoord ligt aan de douane kunnen wij niks aan doen . ik gaf aan dat dat ik alles heb gedaan wat gevraagd werd om op tijd te komen en heb alles correct ingevuld en laten controleren door de winkelier inclusief douane papieren . alles is correct . ik gaf weer een mail terug dat ik niet te vreden was over het antwoord . kreeg geen reactie meer . vervolgens gebeld met de klanten service tot 2 keer telefoon opgegooid ivm mijn kritische vragen . kreeg antwoorden ligt niet aan ons we kunnen niks doen . bij derde persoon zou weer een klacht indienen en ik zou weer terug gebeld worden wat mij ook al eerder is beloofd in de chat tot 3 maal toe . tot heden niks vernomen . ook gaven ze vandaag aan dat het pakket bezorg is wat ook niet klopte , ik heb contact gehad met de ontvanger en zij gaf aan waarschijnlijk morgen zou het komen na veel bellen 632020

ik ben niet tevreden over post nl .
maar wil op zijn minst de kosten gedeeltelijk terug ik heb spoed betaald 82 euro en een beetje . normale verzending kost rond de 35 euro het verschil zou ik graag terug willen hebben . omdat het wel verstuurd is maar veel te laat .
maar echt tevreden zal ik niet zijn inmiddels heb ik meer dan 4 uur besteed om de klacht te bespreken . maar een oplossing is er nog altijd niet .

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 maart 2020 om 13:31 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Ik snap inderdaad dat u hier enorm van baalt. Helaas is de bezorging in China door het hele corona virus gebeuren flink in de war geraakt. Hoe graag ik er ook voor u zou willen zorgen dat het pakketje alsnog snel bezorgd zal raken, is dit voor ons helaas ook overmacht. Hierdoor kunnen wij helaas ook geen kosten vergoeden. Ik bied u nog wel mijn excuus voor het ongemak.

PostNL Klantenservice

Heeft op 13 maart 2020 om 20:00 geantwoord

De rede van de vertraging door het het corona virus Is de grootste flauwe kul naar mijn mening . Ik heb diverse mails van post nl . Dat het aan de douane lag . Ook heb ik contact gehad met China en ook hun gaven aan dat dat niet de rede was . Hun rede was dat er geen pakbon bij zat omdat ze wilde weten wat er in het pakket zat . Ik heb alles afgeleverd hoe post nl het aangeeft . En zelfs met de winkeliers samen . Ook de douane papieren hebben we samen ingevuld . Dus dat u nu komt ligt aan het coroavirus vind ik erg kort door de bocht . Ook geeft dat aan dat u niet verder heeft gekeken dan dat uw neus lang is blijkbaar !
Ook dit is weer een afschuif tactiek van post nl . Ik heb eindelijk ook een mail gekregen dat jullie wel de kosten vergoeden en hier zeg je nu van niet !? . Blijkbaar heeft u niet naar het dossier gekeken maar gewoon antwoord gegeven uit het niets . Dit komt alweer zeer amateur achting over . Weer een dikke onvoldoende naar mijn mening . Wanneer worden mensen eens als mensen behandeld ipv een nummertje??

Alle klachten die gemeld zijn door mexikaantje