Klacht: Pakket te laat bezorg bij spoed verzending

op 09 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

eerste pakket verstuur naar china zou 2 weken duren heeft 4 weken geduurd . tweede pakket met spoedzending verstuurd samen met winkelier alles ingevuld volgens richtlijnen post nl . komt niet aan op de afgesproken datum . ben vervolgens 3.5 uur bezig geweest om mijn klacht in te dienen eerst via chat . chat meederen malen verbroken na lastige of kritische vragen van mij . na lange tijd toch een van de klachten in behandeling genomen . kreeg als mededeling moet u met ups bellen . ik gaf aan ik heb zaken gedaan met post nl en ook post nl betaald heb . kreeg geen antwoord meer terug . vervolgens weer een klacht ingediend hierover en aangesproken over het tarief wat ik heb betaald voor spoedverzending . kreeg als antwoord ligt aan de douane kunnen wij niks aan doen . ik gaf aan dat dat ik alles heb gedaan wat gevraagd werd om op tijd te komen en heb alles correct ingevuld en laten controleren door de winkelier inclusief douane papieren . alles is correct . ik gaf weer een mail terug dat ik niet te vreden was over het antwoord . kreeg geen reactie meer . vervolgens gebeld met de klanten service tot 2 keer telefoon opgegooid ivm mijn kritische vragen . kreeg antwoorden ligt niet aan ons we kunnen niks doen . bij derde persoon zou weer een klacht indienen en ik zou weer terug gebeld worden wat mij ook al eerder is beloofd in de chat tot 3 maal toe . tot heden niks vernomen . ook gaven ze vandaag aan dat het pakket bezorg is wat ook niet klopte , ik heb contact gehad met de ontvanger en zij gaf aan waarschijnlijk morgen zou het komen na veel bellen 632020

Gewenste Oplossing:

ik ben niet tevreden over post nl .
maar wil op zijn minst de kosten gedeeltelijk terug ik heb spoed betaald 82 euro en een beetje . normale verzending kost rond de 35 euro het verschil zou ik graag terug willen hebben . omdat het wel verstuurd is maar veel te laat .
maar echt tevreden zal ik niet zijn inmiddels heb ik meer dan 4 uur besteed om de klacht te bespreken . maar een oplossing is er nog altijd niet .

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 maart 2020 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap inderdaad dat u hier enorm van baalt. Helaas is de bezorging in China door het hele corona virus gebeuren flink in de war geraakt. Hoe graag ik er ook voor u zou willen zorgen dat het pakketje alsnog snel bezorgd zal raken, is dit voor ons helaas ook overmacht. Hierdoor kunnen wij helaas ook geen kosten vergoeden. Ik bied u nog wel mijn excuus voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 13 maart 2020 om 20:00 geantwoord

De rede van de vertraging door het het corona virus Is de grootste flauwe kul naar mijn mening . Ik heb diverse mails van post nl . Dat het aan de douane lag . Ook heb ik contact gehad met China en ook hun gaven aan dat dat niet de rede was . Hun rede was dat er geen pakbon bij zat omdat ze wilde weten wat er in het pakket zat . Ik heb alles afgeleverd hoe post nl het aangeeft . En zelfs met de winkeliers samen . Ook de douane papieren hebben we samen ingevuld . Dus dat u nu komt ligt aan het coroavirus vind ik erg kort door de bocht . Ook geeft dat aan dat u niet verder heeft gekeken dan dat uw neus lang is blijkbaar !
Ook dit is weer een afschuif tactiek van post nl . Ik heb eindelijk ook een mail gekregen dat jullie wel de kosten vergoeden en hier zeg je nu van niet !? . Blijkbaar heeft u niet naar het dossier gekeken maar gewoon antwoord gegeven uit het niets . Dit komt alweer zeer amateur achting over . Weer een dikke onvoldoende naar mijn mening . Wanneer worden mensen eens als mensen behandeld ipv een nummertje??

Alle klachten die gemeld zijn door mexikaantje