Klacht: Pakket te laat

op 04 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Besteld bij Bol.com, binnen 1 dag geleverd. Thuis gebleven! Niks ontvangen.
U pakket is vertraagd, morgen dus….. helaas kon ik toen niet thuis zijn.
Mail: u was niet thuis we proberen t morgen weer.
Oke ik blijf thuis…..weer een mail: U pakket is vertraagd
Waardeloos dus, pakket was kado.

Tevreden als t pakket op tijd is zoals beloofd!!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Willemse, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat uw pakket vertraagd is geraakt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is, zeker wanneer dit om een cadeau gaat. Onze doelstelling is altijd om het pakket de volgende werkdag af te leveren, maar soms kan het langer duren. Heeft u het pakket inmiddels wel in uw bezit? Mocht u het prettig vinden dat ik nog even mee kijk naar de status, dan ontvang ik graag de 3S-code van u. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Willemse, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 10 augustus 2017 om 10:48 geantwoord

Geachte mevrouw Willemse,