Klacht: Pakket te laat

op 13 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister zou mijn pakket aangeboden zijn bij mij thuis, deze heb ik echter net gemist. Ik heb hier geen \’niet thuis\’ bon van ontvangen. Nu zou mijn pakket vandaag bezorgd worden tussen 9 en 13 uur. Ik heb echter tot op heden geen bezorger gezien en DHL klantenservice doet het af als, sorry, het loopt uit.

Pakket uiteindelijk bezorgd om 15.18, chauffeur gaf aan dag ervoor geen brievenbus te zien (1in voordeur, 1 onder aan trap) en geen excuses.

Klacht ook ingediend bij Hema, hierop krijg ik echter: pakket is bezorgd bij u of bij de buren.

Van DHL ook geen noemenswaardige excuses ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als er meer inzicht is in het tijdstip van levering, die correct is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 oktober 2016 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mariska,

Bedankt voor uw bericht! Het is helaas niet mogelijk om te garanderen dat een zending binnen de aangegeven tijdsindicatie wordt geleverd. Vandaar is het een indicatie, er zijn namelijk altijd factoren die levertijd zowel positief als negatief kunnen beïnvloeden. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Thijs DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Mariska Eikelenboom