Klacht: Pakket steeds vertraagd

op 19 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket zou gisteravond bezorgd worden, op mijn eigen verzoek ‘s avonds zodat ik thuis was. Kreeg eerst een bericht dat de tijd iets veranderde, maar nog steeds diezelfde avond. Toen een bericht dat ze helemaal niet meer kwamen die avond, maar vanavond. En nu zie ik dat de zending vertraagd is en dat er geen bezorgtijd bekend is. Dit is overigens niet de eerste keer dat dit gebeurd.

Als mijn pakketten gewoon op het afgesproken tijdstip bezorgd worden! Een excuus zou ook op z’n plaats zijn

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Klee, Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket reeds nog niet ontvangen heeft. Dit spijt mij. Mijn excuses hiervoor. Spijtig genoeg kan het voorkomen dat er in de verschillende delen van de distributie vertragingen ontstaan. Graag kijk ik met u mee. Hiervoor heb ik de barcode nodig van het desbetreffende pakket. Graag verneem ik deze van u. In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 19 september 2018 om 10:22 geantwoord

Geachte mevrouw Klee,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mo 2711