Klacht: Pakket status bezorgd, niets ontvangen!

op 14 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren 12-02-2018 19:35 zou er een pakket afgeleverd zijn met barcode 3SYGAW001453120, echter is deze niet bij mij afgeleverd. PostNL geeft geen gehoor en zegt dat ik contact op zou moeten nemen met de verzender. Terwijl PostNL zelf zou moeten weten waar het pakket gebleven is.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket bij mij bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 februari 2018 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Felis,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u niets heeft ontvangen terwijl uw pakket volgens de track&trace gegevens op 12 februari zou zijn afgeleverd. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard is het erg spijtig wanneer een zending volgens track&trace blijkt te zijn afgeleverd terwijl u niets heeft ontvangen. Dit kan te maken hebben met een foutieve scan. Ervaring leert dat een zending in zo’n situatie vaak alsnog binnen enkele dagen opduikt en daarom raad ik u aan vandaag nog even af te wachten en eventueel navraag te doen bij uw buren. Indien u het pakket vandaag aan het einde van de dag nog niet in uw bezit heeft, adviseer ik u contact op te nemen met de afzender van het pakket. De afzender heeft ons betaald om het pakket te vervoeren en is onze opdrachtgever, hij of zij heeft een overeenkomst met ons gesloten over de verzending van het pakket. De verzender kan eventueel een klacht bij ons neerleggen en u vervolgens van een passende oplossing voorzien. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door ks85