Klacht: Pakket staat op geleverd, maar niks ontvangen

op 27 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn zoontje heeft van zijn verjaardagsgeld een shirtje online gekocht. Nu staat er dat dhl geleverd heeft, maar we hebben niets ontvangen. Als eerste bij de buren gevraagd maar het ligt nergens… we hadden ook geen briefje op de mat liggen dat we een bezorger gemist hadden… we werken thuis dus 100% zeker dat hier niemand aan de deur is geweest. Dhl al gebeld en de verzender ook… maar zoals het nu lijkt gaat het allemaal nog wel even duren… als het iets voor mezelf zou zijn zou ik nog wel geduld kunnen hebben…. maar m’n zoontje heeft de hele dag zitten wachten op die bezorger en dan kun je gaan vertellen dat het ineens op geleverd staat…

Als mijn zoontje zijn shirt heeft... Zou ook willen weten bij wie het dan bezorgd is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 juli 2017 om 14:09 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Uiteraard is het heel vervelend dat uw zoontje nu langer dan verwacht op zijn shirtje moet wachten. U geeft aan dat u zowel met de afzender als onze klantenservice contact heeft gehad en dat u hier niets wijzer van werd. In dat geval zal de leverancier waar het shirtje besteld is contact op moeten nemen met DHL om een onderzoek op te starten, dan kunnen wij voor u gaan onderzoeken waar het is afgeleverd. Hopelijk is op die manier snel het pakket boven water en heeft uw zoontje snel zijn voetbal shirt in huis! In ieder geval wil ik u mijn excuses aanbieden voor dit ongemak.

Hartelijke groet,

Tom