Klacht: pakket staat op een depot word niet terug gestuurd

op 13 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

we hebben een pakket verstuurd en dat staat nu in barendrecht waar het al enige tijd staat en we kunnen niemand bereiken.
het is een waarde van 700 euro maar ze willen het niet terug sturen en tnt post doet er niks aan

als het pakket terug gestuurd word naar mij

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer ten Hoeve, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat een door u verzonden pakket bij een depot staat en niet terug wordt gestuurd. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten wat er aan de hand is. Graag reageer ik op uw bericht. Spijtig genoeg begrijp ik niet helemaal wat de situatie is. Bedoelt u dat het pakket bij een afhaallocatie ligt? Kunt u meer aanvullende informatie geven? Om uw melding in behandeling te kunnen nemen en de status van uw zending te kunnen controleren ontvang ik verder graag nog de volgende informatie van u: - Wat is de track&trace code van het betreffende pakket? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer ten Hoeve, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 18 september 2017 om 10:50 geantwoord

Geachte heer ten Hoeve,

Heeft op 28 september 2017 om 16:25 geantwoord

NEE WANT DIT IS GEEN OPLOSSING DE BOEKEN ZIJN NOG NOOIT RETOUR GEKOMEN EN WIJ WILLEN SNEL EEN OPLOSSING ANDERS MOETEN WIJ ANDERE MAATREGELINGEN TREFFEN.

Alle klachten die gemeld zijn door pakketverstuurd