Klacht: Pakket staat op bezorgd. Alleen ik heb het niet ontvangen!!!

op 14 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dank je wel post nl pakje wat voor mij bezorgt zou worden status staat op bezorgd. Alleen ik heb het niet geen briefje in de bus niks ook niet ergens in de tuin geflikkerd. De hele straat af geweest niemand heeft mijn pakje aangenomen afhaal punt geweest ook geen pakje te bekennen. Klanten service gebeld ja hij is af gegeven en bezorgd euh sorry ik heb niks dus waar is dat pakje. Ja misschien bij de bureau das leuk daar ben ik al geweest en kan je me dan zeggen wel nummer dan hoe ik niet de hele wijk af te gaan aangezien er niks in de bus lag met hij ligt daar. dat was niet bekend alleen dat de bezorger hem als bezorgd heeft gescand. ik moest maar contact op nemen met de afzender voor een oplossing. Nou leuk die contact mee opgenomen ja sorry wij hebben het verstuurd en hij staat op bezorgd.

Ben dus weer bestolen door Post nl ben me geld kwijt en mijn bestelde spullen

Als de bezorgde zending die ik niet heb bezorgd word bij mij thuis. En anders dat ze op mogen draaien voor de kosten van pakje verzendkosten

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 september 2018 om 14:47 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Wildervanck,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket niet bij u is bezorgd terwijl deze volgens TrackTrace is afgeleverd op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat u hierover reeds contact met ons heeft opgenomen via een ander kanaal. De manager van de verantwoordelijke afdeling is op de hoogte gebracht. Hij zal met de bezorgers in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Het gaat hierbij om een onverzekerde zending waarbij een handtekening voor ontvangst niet nodig is. Spijtig genoeg is het bij dergelijke zendingen niet mogelijk een onderzoek op te starten of een vergoeding te ontvangen. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Voor een vergoeding en eventueel een nieuwe zending raad ik u aan contact op te nemen met de afzender van het pakket.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door koen1981