Klacht: Pakket staat meer dan 3 weken op inklaring in Santo Domingo

op 15 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is begonnen bij het inleverpunt van DHL. Ze waren 2 maanden inleverpunt en geen ervaring met het verzenden. Ondertussen staat het meer dan drie weken op inklaring. Steeds maar bellen en de gevraagde informatie opsturen. Twee keer gelijk van het wek naar huis gegaan om het proces op gang te houden. Voor niets. Of het wordt pas 4 dagen later verstuurd of ze hebben het bericht niet op de mail gelezen. Ga zo maar door. Ik wist niet meer hoe ik het kon oplossen. Inmiddels 5 medewerkers die het zouden oplossen. Even blij, maar je blijft met lege handen staan. De laatste was een vriendelijke mevrouw die mij heeft beloofd dat het voor haar vakantie van 22 sept is opgelost. Dinsdag heeft ze gebeld met de vraag of ik op een stoel zat. De kosten waren zo hoog geworden. Ze heeft mij beloofd om gelijk een verklaring te maken om het pakket kosteloos naar Nederland te zenden. Tevens zou ze mij vertellen hoe ik het pakket veel goedkoper kan verzenden. Vandaag staat het nog op inklaring. Ik heb niet meer de moed om te bellen. Ik sta inmiddels stijf van de zenuwen en wil hier van af.

Ik ben tevreden als het pakket kosteloos naar Nederland wordt verzonden of de totale waarde van het pakket terug vanuit de verzekering die ik heb afgesloten. De 145.00 euro verzendkosten is dan balen, maar is het wel opgelost.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 september 2016 om 18:20 geantwoord

Goedemiddag,

Helaas kan ik u niet verder helpen doordat uw zending via DHL Express verstuurd is en niet met DHL Parcel. Ik wil u dan ook adviseren om met de afdeling Express contact op te nemen. U kunt hen bereiken op 088 0552 000. Zij kunnen u hierbij verder helpen.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Maatschap
x