Klacht: Pakket staat in ‘ in sorteercentrum in afwachting van data’

Jip en janneke op 10 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket is 4 dec afgeleverd bij pick up point en ook afgehaald door dhl.
4 dagen geen vooruitgang
Dan op 8 dec de laatste melding in rode letters – ontvangen in sorteercentrum in afwachting van data-
Pakket nummer JVGL06126239000544026094
Doos is bruin – karton- met afmetingen 28x 37×20 cm
Op bovenkant los stuk karton aangebracht om doos goed af te sluiten

Ik wil weten waar mijn verzonden pakket is, het bezorgd hebben of teruggestuurd. Als het kwijt is de inhoud volledig vergoed krijgen (€100)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van

1 maand geleden - Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat het door u verzonden pakket nog geen vooruit gang vertoont. Na controle in ons systeem is een probleem melding te vinden. Dit kan te maken hebben met een niet leesbaar pakketlabel of verkeerde adressering. Het beste kunt u via Vinted een onderzoek aanvragen om dit probleem op te laten lossen bij DHL. Excuses ook voor het ondervonden ongemak. Met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel e-care

Reactie van de melder van de klacht Jip en janneke

1 maand geleden - Goede middag Vinted zegt hier nu niets aan te doen! Pas na 15 dec Wordt het pakje aan mij teruggezonden?

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 10 december 2021 om 14:32 geantwoord

Jip en janneke

Heeft op 10 december 2021 om 15:53 geantwoord

Vinted zegt niets te kunnen doen tot de 15e december. Dan is het mogelijk helemaal niet meer vindbaar en komt het noch bij de koper noch bij mij terug. Vr groet

Alle klachten die gemeld zijn door Jip en janneke