Klacht: Pakket staat al 3weken op: gescand op het sorteercentrum

Maudr op 11 juli 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

18 juni pakket van Asos geretourneerd bij DHL en een mail met track en tracé ontvangen!
Vandaag 10-07 nog steeds niets over gehoord, via track en trace code staat nog steeds gescand op het sorteercentrum – planning wordt gemaakt.
Wanneer word dit pakket geleverd aangezien mijn retourdatjm dadelijk overschreden word waardoor ik 250euro kan neerleggen.

Graag pakket terug retourneren aan Asos

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 11 juli 2020 om 10:07 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Uw retourzending aan Asos is correct voor retour verwerkt in ons Nederlandse sorteercentrum op 19 juni onder retourzendingsnummer JVGL00000000979437353261. Dat u daarna geen updates meer ziet in de Nederlandse track en trace is volkomen normaal, aangezien Asos in het buitenland is gevestigd en de retouren volgens een specifiek voor hen ingeregeld traject lopen dat niet zichtbaar is in het Nederlandse traceersysteem.

Wij hebben uw retour verwerkt, dus u hoeft nu alleen maar te wachten totdat Asos deze ook administratief heeft verwerkt en de ontvangst aan u bevestigt. Het is normaal dat dit enkele weken kan duren, zeker in deze erg drukke periode. Voor statusnavraag kunt u terecht bij de klantenservice van Asos. Zij kunnen terecht bij hun contactpersonen binnen DHL in het geval dat er nog vragen zijn over uw retourzending.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Maudr