Klacht: Pakket staat 6de dag in transit

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zondag opgehaald door post nl ging normaal maandag geleverd worden en staat volgens de tracker nog steeds in transit van maandagmorgen 7 u. Na telefonisch contact zeggen ze dat de verzender een onderzoek kan starten als ontvanger gaat dit niet. Contact opgenomen met verzender en zij zeggen dat post nl geen actie onderneemt. Ondertussen heb ik 320€ betaald en niets in de plaats gekregen.

Gewenste Oplossing:

Ik was tevreden geweest als het voor het weekend geleverd was geweest maar ja dus niet. Nu hoop ik dat het geen weken gaat duren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Schoeters,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw zending die nog niet is aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u ontevreden bent dat het pakket er nog steeds niet is. Volgens mijn informatie heeft de afzender inmiddels een onderzoek gestart. Dit is nog in volle gang. Zodra er meer bekend is, wordt de afzender hier zo snel mogelijk over geïnformeerd. Ik raad u in dit geval dan ook aan om hierover contact te onderhouden met de afzender. Zij kunnen dit verder met u afhandelen en met u tot een passende oplossing komen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Steven schoeters