Klacht: Pakket staat 6de dag in transit

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket zondag opgehaald door post nl ging normaal maandag geleverd worden en staat volgens de tracker nog steeds in transit van maandagmorgen 7 u. Na telefonisch contact zeggen ze dat de verzender een onderzoek kan starten als ontvanger gaat dit niet. Contact opgenomen met verzender en zij zeggen dat post nl geen actie onderneemt. Ondertussen heb ik 320€ betaald en niets in de plaats gekregen.

Ik was tevreden geweest als het voor het weekend geleverd was geweest maar ja dus niet. Nu hoop ik dat het geen weken gaat duren.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 september 2018 om 11:54 geantwoord

Geachte heer Schoeters,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw zending die nog niet is aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u ontevreden bent dat het pakket er nog steeds niet is. Volgens mijn informatie heeft de afzender inmiddels een onderzoek gestart. Dit is nog in volle gang. Zodra er meer bekend is, wordt de afzender hier zo snel mogelijk over geïnformeerd. Ik raad u in dit geval dan ook aan om hierover contact te onderhouden met de afzender. Zij kunnen dit verder met u afhandelen en met u tot een passende oplossing komen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Steven schoeters