Klacht: pakket spoortloos verdwenen bijPostnl

op 20 maart 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket verstuurd naar klant, pakket is na afleveren bij de balie van de post spoorloos verdwenen. Zelf nagevraagd bij de balie en kreeg bevestiging dat het daar niet meer was en de mevr. die mij had geholpen wist nog dat ze dat pakket op de kar had gezet en dat het mee was gegaan in de bus van de post. Postnl gebeld en daar kun je pas na 5 werkdagen een onderzoek in laten stellen, dit dus gedaan, nadat ik bijna dagelijks gebeld heb met de klantenservice. Eindelijk na nog tig keer bellen, zouden ze gemaild hebben, hebben ze het emailadres niet compleet , dus niet aangekomen, maar het pakket is niet tracebaar en niet gevonden, dus helaas mevrouw, u krijgt geen schadevergoeding, helemaal niets!!! Pakket is weg en u heeft pech, daar komt het op neer. Superslechte service van de post, het minste wat ze kunnen doen is de verzendkosten vergoeden of een keer gratis laten versturen (ik heb een online account waar ik de labels aanmaak) Maar niets, helemaal niets. het was wel een pakket twv 80.00 euro
dan kun je zeggen moet je het maar aangetekend, of verzekerd versturen, heb ik in het verleden gedaan en toen er iets kapot ging , was het bewijs niet voldoende, tja, je moet het waardebedrag invullen, maar toen kreeg ik nog niets vergoed, dus dan moet je wel meer betalen maar heb je nog niets, dus heeft ook geen nut.

Een oprechte verschuldiging en iets wat op een vergoeding lijkt, ook al zijn het maar de verzendkosten, want ze kunnen zelf zien dat die online betaald zijn.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 maart 2017 om 14:01 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het bijzonder spijtig te vernemen dat een door u verzonden pakket niet is aangekomen bij de ontvanger. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde track&trace code heb ik gezien dat er reeds een onderzoek is gedaan naar uw zending. Het spijt me dat dit onderzoek geen positief resultaat heeft opgeleverd. Ik heb geen mogelijkheid om de uitkomst van het onderzoek te veranderen. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u hiervan ondervindt.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Heeft op 20 maart 2017 om 14:30 geantwoord

Dit wist ik al, ze kunnen bij de post zien dat ik het online heb betaald, en in het verleden ook heeeel erg vaak online labels aan heb gemaakt. dus een kleine vergoeding van verzendkosten zou wel netjes zijn geweest. Maar helaas, ze zijn mij kwijt als klant!!

Alle klachten die gemeld zijn door Xandorian
x