Klacht: Pakket spoorloos

op 13 juni 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger beweerd het om half12 dus net voor middernacht afgetekend en bezorgd te hebben alleen niet aan mij waar zit mijn pakket door DHL kan ik mijn afspraken niet nakomen verlies 280 euro wat nu?

Gewenste Oplossing:

Als ik het pakket heb eb de schade kan voldoen omdat ik mijn afspraak niet nagekomen ben

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 juni 2019 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht!

Wat vervelend om te horen dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. In mijn gegevens zie ik dat het pakket dinsdag 11 juni is afgeleverd op het volgende servicepunt: Primera Zandvoort. Daar kunt u het 7 dagen lang afhalen met legitimatie.
Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

Met vriendelijke groet,
Danique
DHL Parcel Webcare

Heeft op 19 juni 2019 om 17:32 geantwoord

Ik heb nog steeds niets en zij ook niet

Reactie van de melder van de klacht Tiben

4 weken geleden - Schandalige manier pakket spoorloos en je kunt verder de boom in wat een maatschappij nooit meer!!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Tiben