Klacht: Pakket spoorloos

op 21 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketje via website besteld maar staat geen huisnummer van ons op vermeld. Normaal gesproken hoort postnl het pakketje dan retour te sturen. Nu schijnt het pakketje volgens track en trace bezorgd te zijn op een ander bezorgadres in de buurt. Na navraag te hebben gedaan heeft desbetreffend adres die beschreven staat nooit een pakketje ontvangen. Contact opgenomen met website waar pakketje besteld is. Zij geven aan het is afgegeven en bezorgd. Telefonisch contact met post nl gehad en ze zeggen is bezorgd op ander adres. Maar we weten nu nog steeds niet waar ons pakketje is.

Wanneer ik weet waar mijn pakketje is en het heb ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 december 2017 om 13:32 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Kraaijvanger,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat dit pakket niet retour is ontvangen door de afzender. Mijn excuses hiervoor.

U heeft helaas de barcode niet meegezonden van het pakket, maar ik kan niets aan de uitslag van een onderzoek veranderen. Als de afzender hier nog vragen over heeft dan kan die contact met ons opnemen.

Heeft op 29 december 2017 om 19:32 geantwoord

Sorry maar dit noem ik geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door m.kraaijvanger@chello