Klacht: Pakket spoorloos

op 21 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketje via website besteld maar staat geen huisnummer van ons op vermeld. Normaal gesproken hoort postnl het pakketje dan retour te sturen. Nu schijnt het pakketje volgens track en trace bezorgd te zijn op een ander bezorgadres in de buurt. Na navraag te hebben gedaan heeft desbetreffend adres die beschreven staat nooit een pakketje ontvangen. Contact opgenomen met website waar pakketje besteld is. Zij geven aan het is afgegeven en bezorgd. Telefonisch contact met post nl gehad en ze zeggen is bezorgd op ander adres. Maar we weten nu nog steeds niet waar ons pakketje is.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik weet waar mijn pakketje is en het heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Kraaijvanger,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat dit pakket niet retour is ontvangen door de afzender. Mijn excuses hiervoor.

U heeft helaas de barcode niet meegezonden van het pakket, maar ik kan niets aan de uitslag van een onderzoek veranderen. Als de afzender hier nog vragen over heeft dan kan die contact met ons opnemen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 19:32 geantwoord

Sorry maar dit noem ik geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door m.kraaijvanger@chello