Klacht: Pakket spoorloos

op 25 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou er om 13.51 een pakket zijn bezorgd. Echter heb ik niks ontvangen. Na navraag te hebben gedaan bij de afzender blijkt het pakket op nummer 2 te zijn bezorgd. Dit is bijna een km verder en nogal een rare plek om een pakket af te geven. Na bij dit nummer te hebben gevraagd naar mijn pakket blijkt dat die ook hier niet ligt.

Als de bezorger mijn pakket persoonlijk overhandigd op het juiste nummer.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 25 april 2017 om 17:44 geantwoord

Goedemiddag Nicky,

Dank je wel voor het bericht. Je geeft aan dat je bij nummer 2 langs bent geweest om het pakket af te halen, maar dat zij aangeven dat zij het pakket niet in ontvangst hebben genomen. Wat vervelend!
Volgens ons systeem is het pakket inderdaad op nummer twee afgeleverd. Om ervoor te zorgen dat het pakket zo snel mogelijk bij jou wordt afgeleverd, wil ik je adviseren om contact op te nemen met de verzender. Zij kunnen ons specifieke informatie over deze zending doorgeven, waardoor wij gericht navraag kunnen doen bij de bezorger. Als wij dit hebben ontvangen zullen wij direct starten.

Mijn excuses voor het ongemak.

Groet,

Shannon

Heeft op 25 april 2017 om 17:47 geantwoord

Jullie kunnen toch contact opnemen met de bezorger? Ging om een pakket van soccerfanshop met code JVGL0594286710063678. Snap niet wat er nog meer nodig is. Pakket is voor een verjaardag morgen. Nu sta ik daar met lege handen. Hartelijk bedankt voor deze roomservice. Niet dus.

Alle klachten die gemeld zijn door Nickr920