Klacht: Pakket spoorloos

op 12 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

onlangs had ik iets besteld en zou het bezorgd worden door post nl.
Echter door mijn fout heb ik mijn huisnummer foutief neer gezet mogelijk door dikke vingers.
Op 22 september zou het pakket zijn afgeleverd echter de foutieve huisnummer bestaat niet maar is er wel afgeleverd vreemd.
Na diverse malen te hebben gebeld kreeg ik te horen dat het op een andere huisnummer is geleverd jammer maar ook daar is het niet.
Vanaf mijn vakantie adres heb ik onkosten moeten maken om erachter halen waar mijn pakket is.
Vandaag maar weer is gebeld met post nl ja hoor 0,45€ per min en dan weer min 10 min aan de lijn en krijg je te horen dat de dossier is gesloten.
Leuk post nl ik heb wel een rekening en ik heb omkosten gemaakt voor een pakket die ik niet heb.
Dan daarbij van het kastje naar de muur toe worden geschoven.
Oooo post nl wat nu?
Gaan jullie alles vergoeden nu?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket ontvangt
En mijn onkosten worden vergoed

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 oktober 2016 om 12:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Akkan,

Het spijt me heel erg om te vernemen dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat de afzender een onderzoek bij ons heeft opgestart en hier inmiddels de uitslag van heeft ontvangen. Dit pakket is zonder aanvullende verzekering verzonden. Als geadresseerde komt u niet in aanmerking voor een vergoeding. De afzender is onze opdrachtgever voor het verzenden van het pakket. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Atilla1980