Klacht: Pakket rotour gegaan binnen 2 dagen van afhaalpunt

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket volgens brief post nl van 05-07-2017 bij mij aangekomen 06-07-2017 en op 07-07-2017 toen ik bij het afhaalpunt kwam was mijn pakket daar niet aanwezig ik moest de volgende dag maar terugkomen
wat blijkt nu het pakket is diezelfde dag retour gestuurd naar de afzender daar het niet op tijd is afgehaald,
vreemd binnen 2 dagen worden pakketten retourgestuurd

als mijn pakket met kosten door postnl worden vergoed totaal 78 euro

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 13:34 geantwoord

Geachte heer Aalten,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket na twee dagen retour is gestuurd vanaf onze locatie. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan.

Normaliter dient een zending na twee weken retour gestuurd te worden. Omdat dit bij u niet is gebeurd zet ik een klacht uit richting de betreffende locatie. Hier ontvang u geen reactie van, dit wordt intern afgehandeld.

Zoals mijn collega heeft aangegeven is het helaas niet mogelijk om de gemaakte fout te herstellen. De zending is op dit moment retour naar de afzender. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender, wellicht dat de afzender het pakket nogmaals naar u wilt versturen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice via http://www.postnl.nl/klantenservice

Heeft op 18 juli 2017 om 15:39 geantwoord

Het pakket was nog steeds in Nederland , PostNL was niet genegen om dit pakket uit de betreffende container te halen ondanks dat ik dat al een week eerder had geopperd, gisteren maandag om 18:00 uur was de container nog steeds in nederland.
Zeer slechte service Post nl bied geen excuses en geen vergoeding voor geleden schade. ik ben een klant kwijt van 30.000 euro op jaarbasis.
en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Afgelopen maandag zag ik ook al een post bezorger die een hele stapel post gewoon weer in de rode brievenbus deed. Hoera PostNL met alle inleen en uizend krachten die geen zin hebben om te werken Jawel meedere keren brengen ze pakketten niet en zie je pas veel later dat je pakket maar moet ophalen omdat je niet thuis bent.
Met meedere getuigen dat klopt niet de betreffende bezorger reed gewoon door.
Dit gebeurd stelselmatih in onze wijk.
Het afhaalpunt krijgt hier zeer veel klachten over.
Wat doet PostNL. NIETS.

Alle klachten die gemeld zijn door Signleds