Klacht: Pakket richting Duitsland kwijt

op 24 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

wij hebben op 30 juni een aangetekend stuk verstuurd naar Dhr. AJMR Scheffers / 65719 Hofheim (D) / 3SRRC10252889.
Dit pakket is volgens PostNL na de grens overgenomen door DHL Duitsland.
Ik heb de ontvanger laten bellen met DHL Duitsland omdat men mij geen gegevens wilde verstrekken maar dat leverde niets op. Vervolgens heb ik een klachtenformulier ingediend. Ook hier heb ik niets op gehoord.
Misschien kan ik via deze weg iets bereiken?
Met vriendelijke groet
Jolanda Merkelbach
Business Post Zuid Limburg BV

Wij willen eigenlijk gewoon weten waar het stuk zich op dit moment bevindt. Wordt dit ergens tegengehouden of is men het gewoon kwijt geraakt?

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 24 augustus 2017 om 17:39 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Wat ik uit uw verhaal begrijp is dat u een zending heeft verstuurd met PostNL en zij de zending overgedragen hebben aan Deutsche Post (DHL Duitsland). Wanneer het dan onduidelijk is waar de zending zich bevind en deze niet getraceerd kan worden, dient PostNL hier een onderzoek of navraag voor te starten en contact op te nemen met de Deutsche Post. DHL Parcel Nederland kan u hier helaas niet mee van dienst zijn, omdat de zending zich niet in ons netwerk bevind. 3SRRC10252889 leverde bij mij geen resultaten op. Mijn advies is daarom de PostNL of de koeriersdienst waar u de zending als eerste heeft ingeleverd dit verder voor u op te laten pakken. Als PostNL het aan Deutsche Post heeft overgedragen, zijn zij degene die het onderzoek of de navraag naar hun toe moeten uitzetten.

Hoop u hiermee een in de goede richting te hebben gewezen.

Hartelijke groet,

Tom