Klacht: Pakket retour verzenden.

[email protected] mail.nl op 20 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren 18-02-2021 PAKKET RETOUR INGELEVERD via DHL PUNTin HEESWIJK-DINTHER. Zou een bevestiging via mijn mail krijgen maar tot op heden nog geen mail ontvangen.

MVG BERT GEVERS

Gewenste Oplossing:

Als mijn bevestiging binnen is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 februari 2021 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u geen verzendbewijs heeft ontvangen via de mail. Het kan zijn dat het mailtje terecht is gekomen in uw spam inbox. Heeft u daar al gekeken? Ik kan het pakket daarnaast niet vinden in onze systemen. Mocht u geen verzendbewijs hebben ontvangen in uw spam inbox, dan raad ik u aan om dit te melden bij de oorspronkelijke verzender. De oorspronkelijke verzender heeft u namelijk voorzien van het label. Wellicht dat zij het zendingsnummer voor u kunnen achterhalen. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sam
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected] mail.nl