Klacht: pakket retour reden geweigerd met als reden dat er niks besteld zou zijn..

op 12 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn bestelde en vooraf betaalde pakket is niet bezorgd op zaterdag tussen 11.00 en 15.00 hele dag zitten wachten maar helemaal niks en niemand..
Rond 14.00 stond er online bij mij code bezorgd een tijd later bezorging verhinderd en uren later terug naar het sorteer centrum..
Dat was zaterdag vandaag maandag antwoord met als reden dat het pakket geweigerd was omdat er niks besteld was maar het pakket is nooit bij mij aangeboden geweest… Want natuurlijk wil ik iets wat ik besteld heb en betaald heb graag hebben en zat ik er op te wachten. het is nu retour en dhl vind het niet hun probleem ik moet het maar uitzoeken met de winkel.. Waardeloos dat een bezorger niet eens op het goede adres kan komen en dat de bezorg dienst waar ik voor moet betalen hun werk niet goed doet en geen enkele verantwoordelijkheid neemt..

dat ze op het juiste adres aan de voordeur bezorgen wat ze moeten bezorgen en dat ze minstens sorry kunnen zeggen voor het feit dat de bezorgers hun werk niet goed doen..

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 februari 2018 om 15:51 geantwoord

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens ons systeem is de zending inderdaad geweigerd omdat deze niet besteld zou zijn. Wat vervelend om te vernemen dat dit niet de bedoeling is. Wellicht is er iets fout gegaan met de adresgegevens. In dit geval kunt u inderdaad, zoals mijn collega heeft aangegeven, een melding hiervan maken bij de verzender van het pakket. Die kan met DHL uitzoeken wat er precies fout is gegaan en de zending nogmaals naar u versturen. Mijn excuses voor het ongemak.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Belorry