Klacht: Pakket retour gestuurd nadat medewerker zegt dat het pakket dag erna weer word aangeboden

op 05 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketje op woensdag verstuurd door de afzender (t-shirts die we zaterdag nodig hebben ivm sponsoring) donderdag kan de pakketbezorger het adres niet vinden omdat het op een bedrijventerrein is. Vervolgens gebeld met de klantenservice en deze beloofde dat het pakket werd tegengehouden en de volgende dag weer werd aangeboden. Avonds kon ik het afleveradres wijzigen voor een vroege verzending moest ik €1,95 betalen dit ook gedaan en door dat de pagina bleef vasthangen heb ik dit 2x betaald. Vrijdagmiddag weer gebeld maar ze konden niks meer voor me betekenen de afzender is een zakelijke klant van PostNL deze heeft ook nog geprobeerd om het pakket te wijzigen maar zonder resultaat. Pakket word nu maandag weer geleverd bij de afzender en dan ontvang ik het hopelijk op dinsdag maar had het zaterdag nodig… Heel erg teleurgesteld in de klantenservice van PostNL meerdere keren gebeld en verschillende personen aan de lijn gehad en iedereen zei wat anders…..

Als PostNL de kosten zou vergoeden van het pakket wat ik nu niet meer kan gebruiken €131

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 juli 2017 om 12:18 geantwoord

Geachte heer Gentile,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat ondanks dat er is geprobeerd om het tegen te houden uw pakket retour is gegaan en dat u onterecht dubbele kosten heeft betaald voor extra vroeg afhalen. Mijn excuses hiervoor.

Als u deze kosten van 1,95 euro onterecht heeft betaald dan hoort u hiervoor restitutie te ontvangen. Hiervoor hebben wij echter uw IBAN rekeningnummer nodig en bewijs dat dit bedrag inderdaad 2x is afgeschreven. En ik kan me voorstellen dat u deze informatie hier niet in het openbaar op de website neer wilt zetten. Het is echter niet mogelijk om de overige kosten terug te ontvangen. PostNL is niet aansprakelijk voor gevolgschade.

Ik adviseer u om contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt deze informatie eventueel privé doorgeven via facebook of twitter of u kunt alles schriftelijk opsturen of na 20:00 via ons contactformulier op de website. Dan kan via onderstaande link.

Alle klachten die gemeld zijn door Ricc