Klacht: Pakket retour gestuurd na 2 dan al terwijl ik het nog niet heb ontvangen!!

op 14 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg 3 dgn geleden een mail dat mn pakket klaarlag bij.jumbo. niet dus!!, de dag erna nog steeds niet en nu kreeg ik vanochtend een mail dat het pakket retour is gestuurd terwijl ik het nog niet eens ontvangen Heb!!
Ik kan nu alles weer opnieuw gaan bestellen met als gevolg dat niet alles meer op voorraad is!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik had mn pakket eerst moeten ontvangen. Begrijp waarom dit na 2 dgn retour is gestuurd

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 december 2017 om 16:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Dat is wel een hele merkwaardige situatie! Waar dit precies verkeerd is gegaan kan ik niet goed bepalen. Uw zending is inderdaad helaas het retourproces ingegaan, dit kan ik niet meer voor u wijzigen. Mijn advies is om dit kort te sluiten met de verzender, deze kan bij ons een onderzoek opstarten.Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Francisvg36@gmail.com