Klacht: Pakket retour fout adres

op 07 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket zou tussen 11 en 15 uur bezorgd worden zag de DHL wagen rijden maar rijd zo de straat uit, kijk in mijn mail en daar staat in adres gegevens onjuist waren, ik woon hier al jaren en krijg vaker pakketjes ook via DHL. Als je belt met klantenservice wordt je mede gedeeld dat je het zelf moet oplossen. Bezorger kan adres niet vindenwat is dat voor iets raars tegenwoordig

Dat als je belt dat zij je probleem oplossen hun bezorger kan het niet vinden misschien tomtom

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 07 september 2018 om 12:59 geantwoord

Beste Esmeralda,

Bedankt voor uw bericht. Wat vreemd dat uw adres als onjuist is aangemerkt. Volgens mijn gegevens lijkt de zending in eerste instantie verkeerd te zijn afgemeld. De zending zou echter vervolgens alsnog bij u zijn afgeleverd. Mijn excuses dan ook voor de verwarring.

Ellen
Webcare Team DHL Parcel Nederland

Heeft op 07 september 2018 om 13:07 geantwoord

De verzender heeft een nieuw pakket naar mij toe gestuurd die nu geleverd wordt via het DHL punt in de buurt. Ik heb verder geen pakket ontvangen want dat wordt weer terug gestuurd naar de verzender. Ik vind dit geen verwarring maar pakket is niet geleverd en is door verzender opnieuw verstuurd terwijl hij weer wacht op het pakket wat niet geleverd is.

Met vriendelijke groet
Esmeralda renes

Alle klachten die gemeld zijn door Tomsam