Klacht: Pakket retour afzender

op 23 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen zaterdag zou mijn DHL pakketje bezorgd worden. Ik was niet thuis en toen ik aan het einde van de dag de track en trace bekeek zag ik tot mijn grote verbazing dat het pakket ‘geweigerd’ zou zijn en dat het retour afzender gaat.
Net gebeld met de klantenservice waar de dame aan de telefoon mij vertelde dat de bezorger dit aangegeven had omdat hij de deurbel niet ‘kon vinden’. Waarom wordt er dan niet gewoon aangegeven dat de eerste bezorgpoging is mislukt? Dan had ik zelf met het briefje een andere bezorgoptie aan kunnen geven.
Nu is mijn pakketje retour, heb ik mijn producten niet. Vervolgens dacht ik nou dan bestellen we het maar opnieuw, maar drie keer raden, de producten zijn uitverkocht.

Als ik mijn pakketje alsnog ontvang.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 08:42 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door IvanDijk