Klacht: Pakket problemenkwijtgeraakt

op 10 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo

Ik heb een tijd geleden een set velgen besteld uit Engeland het gaat om een zeldzame set velgen voor een renault megane R.S. Deze heb ik gekocht bij een particulier. Maar nu waren de velgen eenmaal aangekomen in nederland en lagen ze bij een distrubutie centrum bij mij in de buurt. Toen beweerde zij dat het pakket ineens te zwaar was dus hebben ze het zonder pardon of enig melden terug gestuurd naar engeland. Maar nu zijn opbde terug weg 2 van de 4 velgen kwijt geraakt. Maar nu wil DHL hier helemaal niks aan doen sowieso wouden ze al niks aan het probleem doen dat ze terug gestuurd werden. Want dat was ook hun fout. Omdat de bezorger wat verkeerds aangevinkt had.

Als ik of mijn velgen toe gestuurd krijg of mijn geld terug krijg en een schadevergoeding

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 10 september 2018 om 12:39 geantwoord

Beste heer Keurhorst,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u heel graag de velgen, dan wel een vergoeding van uw betaling wilt ontvangen.

in dit geval gaat het om een pakket dat verzonden is vanuit het Verenigd Koninkrijk. Uw verzender zal daar contact op moeten nemen over de zending en de vermiste velgen. DHL in de UK zal dan een onderzoek starten naar de zending en het ontbreken van de 2 velgen.

Zolang het pakket niet in goede staat door u is ontvangen is de verzender nog steeds de eigenaar van de inhoud. Ik adviseer u met uw verzender contact op te nemen en te vragen om in het Verenigd Koninkrijk een onderzoek te starten. Indien de ontbrekende velgen niet meer opduiken zal deze daarvoor ook een claim kunnen indienen in het Verenigd Koninkrijk.

Mijn excuses voor het ongemak.

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Sander keurhorst