Klacht: Pakket postnl verloren + klantenservice postnl onbeschoft en onverschillig

op 02 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket verzonden naar Zweden via Postnl. Traceernummer geeft aan dat het reeds 11 dagen onderweg is en in transit blijft. Volgens postnl wordt pakje binnen 3 à 5 dagen bezorgd, de goederen dienen dan ook dringend op plaats van bestemming te zijn.
Contact met klantenservice postnl verloopt zeer moeizaam: geen mailadres, enkel twitter, telefoon of chat. Twitter heb ik niet, telefoon (ben momenteel in buitenland) zeer duur dan maar aanmelden via chat. Gisteren gedurende 5 uur geprobeerd, vandaag na nogmaals 1 uur proberen eindelijk contact. Antwoord postnl: je moet geduld hebben met pakket en dat wij zijn prima bereikbaar. Hoezo? Toch een gek antwoord nadat ik zoveel moeite heb moeten doen. Voertaal postnl bovendien arrogant en spelen bal door naar anderen. Geen oplossing dus, niet voor pakket en niet voor bereikbaarheid klantenservice postnl.

Gewenste Oplossing:

Pakket leveren of vergoeden van inhoud + postnl neemt zelf contact op aangezien ze zich nu verschuilen en zich onbereikbaar opstellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Otte, Het spijt me dat uw pakket tot op heden niet is aangekomen bij de geadresseerde. Ik wil graag met u meekijken naar de status. Maar ik heb hiervoor wel de barcode nodig van het betreffende pakket. Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze code nog aan mij door te geven? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht ElsOtte

1 maand geleden - Beste, De barcode heb ik reeds meermaals bezorgd aan PostNL. Ik stuur ze u bij deze nógmaals door, hopelijk leidt het dit keer tot succes. 3SKABA3734696 Mvg Els

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 oktober 2017 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Otte,

Hartelijk dank voor uw reactie. De barcode stond helaas niet vermeld bij uw bericht op deze website, bedankt dat u deze alsnog wilde sturen. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de code heb ik gezien dat de bezorging wordt overgenomen door onze bezorgpartner Postnord. U kunt op www.postnord.se/en met de code 05168552961888J de huidige status bekijken. Volgens mij informatie is er contact geweest tussen de bezorgdienst en de geadresseerde om een afspraak in te plannen voor de bezorging. Ik ga er vanuit dat de zending nu snel in het bezit zal zijn van de ontvanger.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door ElsOtte