Klacht: pakket plotseling niet meer volgbaar

op 29 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 10 juni 2016 heb ik naar een klant een pakket gestuurd. normaal wordt deze binnen 1 dag bezorgd.
Nu is het echter 15 juni en de verzendtijd was onbekend.
Binnen 1 uur echter veranderde het scherm en is de trackcode ineens onbekend voor postnl.! Rara hoe kan dat!
en wat ga ik nu tegen mijn klant zeggen. En 1x raden: de totale kosten zijn natuurlijk voor mijn rekening!
Ik moet de klant het pakket vergoeden en de verzendkosten!!

als u de kosten van de bestelling en pakketkosten vergoedt!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Bemelmans, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat een door u verzonden pakket plotseling niet mee te traceren is. Ik kan me voorstellen dat u dit erg merkwaardig vindt. Ik wil dan ook graag even de status van uw zending voor u nakijken. Zou u mij hiervoor de betreffende track&trace code willen toesturen? In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Bemelmans, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 juli 2016 om 10:29 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Bemelmans,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door troel2