Klacht: pakket plotseling niet meer volgbaar

op 29 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 10 juni 2016 heb ik naar een klant een pakket gestuurd. normaal wordt deze binnen 1 dag bezorgd.
Nu is het echter 15 juni en de verzendtijd was onbekend.
Binnen 1 uur echter veranderde het scherm en is de trackcode ineens onbekend voor postnl.! Rara hoe kan dat!
en wat ga ik nu tegen mijn klant zeggen. En 1x raden: de totale kosten zijn natuurlijk voor mijn rekening!
Ik moet de klant het pakket vergoeden en de verzendkosten!!

Gewenste Oplossing:

als u de kosten van de bestelling en pakketkosten vergoedt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Bemelmans, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat een door u verzonden pakket plotseling niet mee te traceren is. Ik kan me voorstellen dat u dit erg merkwaardig vindt. Ik wil dan ook graag even de status van uw zending voor u nakijken. Zou u mij hiervoor de betreffende track&trace code willen toesturen? In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Bemelmans, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 juli 2016 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Bemelmans,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door troel2